סיפורי הצלחה - סטפאק

סטפאק - צמיחה חובקת עולם ב- 10 שנים בלבד

חברת סטפאק, הממוקמת כבר מעל 20 שנה בגן התעשייה תפן, צמחה מחברה קטנה לאריזות סטריליות, לספקית בינלאומית של מערכות אבטחת איכות מקיפות לקטיף והספקה
של תוצרת טרייה. מייסדה של חברת סטפאק, ישראל בן צור, התגורר מספר שנים עם משפחתו בלוס אנג'לס, קליפורניה, והקים, יחד עם שותפים צרפתים ואמריקאים, חברה להפצה ומכירה
של מוצרים רפואיים.

בתחילת שנות ה-90, כאשר ילדיו הקטנים הגיעו לגיל בית הספר, הוא ואשתו שוש החליטו לחזור עם המשפחה לישראל.  בן צור הציע לשותפיו  לפתוח מפעל לייצור מוצרים רפואיים בישראל, ונסע לארץ על מנת לבדוק את הפוטנציאל להשקעה.

המשפחה ביקרה בתפן והחליטה להקים את המפעל בגן התעשייה. החלטתם התקבלה לאור תמריצי ההשקעה הממשלתיים שהוצעו במקום, הסביבה האטרקטיבית והתומכת, וכן בזכות חבילת השירותים אשר הציע גן התעשייה. המשפחה טענה כי, בהשוואה לרמת הפיתוח והתחזוקה הנמוכה הקיימת בשאר אזורי התעשייה בישראל, תפן הציעה סטנדרט גבוה יותר, כפי שהורגלו
אליו בחוץ לארץ.

גורם חשוב נוסף היה קרבת המקום ליישוב הקהילתי כפר ורדים.  המשפחה החליטה מן הרגע הראשון להקים את ביתם בכפר ורדים.  לאחר שהתרגלו לחיות בפרבר נעים של לוס אנג'לס, הם לא היו  מוכנים לגור בתל אביב או בכל עיר אחרת בישראל.  גן התעשייה תפן וכפר ורדים סיפקו למשפחה את איכות החיים אליה הורגלו בחו"ל.

בשנת 1993 הוקמה חברת סטפאק ל.א.בע"מ בגן התעשייה תפן עם תריסר עובדים. החברה החלה לייצר שקיות לאריזה רפואית סטרילית, אשר הופצו ע"י שותפיה של החברה בארה"ב. כאשר אחד מעובדי החברה גילה שהירקות הטריים שאחסן בשקית של סטפאק במקרר נשמרו טריים לאורך זמן רב יותר מהצפוי, החלה החברה בפיתוח תחום חדש.

פיתוח זה הוליד את מגוון מוצרי "אקסטנד" (Xtend), הכולל אריזות שונות וכן את טכנולוגיית הליבה של מערכת אבטחת איכות כוללת לקטיף והספקה של תוצרת טרייה. יחד עם קו המוצרים של CARERITE, (ציפוי אוטם לבקרת זיהום) ושקיות עיקור לקהילה הרפואית, שווקה גם מערכת אקסטנד בהצלחה רבה בכל  העולם.

החברה התרחבה במהירות והקימה מפעלי ייצור נוספים פיניקס שבאריזונה; וכן משרדי מכירות ותמיכה טכנית בברזיל, טורקיה, בריטניה ורוסיה. כמעשר שנים לאחר הקמתה, הגיעה צמיחתה של  החברה ליותר מ- 30% לשנה; חברת סטפאק מעסיקה 100 עובדים ברחבי העולם, אשר 50% מתוכם עבדו בגן התעשייה תפן, ומכירות החברה הגיעו לכ- 5 מיליון דולר.

גן התעשייה תפן העניק לחברה סביבה נוחה ונעימה שאפשרה לה לגדול.  ככל שהתפתחה, הצליחה סטפאק לגייס בקלות צוות עובדים מצוין, והתרחבה עד שאכלסה בניין שלם בגן התעשייה.

בסוף שנת 2011, די.אס. סמיט, תאגיד אריזה מוביל באירופה, רכש את קו המוצרים של אקסטנד. פעילות החברה נמשכת בתפן, המקום שבו ממשיכה החברה להתפתח ולגדול.

Section Seperator

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    שם מלא*

    טלפון*

    דואל*

    נושא

    הודעה

    Arrow