אודות גני התעשייה

גני התעשייה הם מרכזי פיתוח תעשייתי המבוססים על עקרונות של מצוינות וסביבת עבודה איכותית. ששת גני התעשייה שהוקמו על ידי סטף ורטהיימר מציעים לארגונים וחברות משרדים להשכרה, מבני תעשייה, מחסנים וסוגים נוספים של נדל"ן עסקי ומסחרי.

כיום פועלות בגני התעשייה למעלה מ- 200 חברות המספקות יותר מ- 4,000 מקומות עבודה איכותיים, כאשר ממוצע המכירות לעובד בגנים אלה עומד על 220,000 דולר לשנה - הרבה מעל הממוצע הארצי. 80% מהן מיועד לייצוא.

היתרונות הכלכליים ומגוון השירותים המוצעים על ידי גני התעשייה מושכים אליהם מגוון רחב של תעשיינים ויזמים מישראל ומרחבי העולם המעוניינים במבני תעשייה איכותיים, השכרת שטח מסחרי, מחסנים לוגיסטיים, משרדים להשכרה ועוד. ששת הגנים ממוקמים באזורי פיתוח בעדיפות לאומית, בהם ניתנת הרמה הגבוהה ביותר של מענקים ממשלתיים לתעשייה והקלות במס.

Section Seperator

יותר מאשר שטחים להשכרה

בהקימו את גני התעשייה, ביקש סטף ורטהימר ליצור סביבה שתספק את צרכיהם של עובדים ויזמים כאחד. כל אחד מגני התעשייה מספק את השירותים והתשתיות הדרושים לפעילות יצרנית נקייה, בטוחה ויעילה, על פי מודל גן התעשייה תפן. דגם זה, אינו מסתפק בהצעת שטחי מסחר, מבני תעשיה נדל"ן מסחרי או נדל"ן עסקי להשכרה. הוא משלב חינוך והכשרה מקצועיים, איכות חיים גבוהה לעובדים ובני משפחותיהם ומקדם דו-קיום בשלום.

מיקומם של המוזיאונים הפתוחים, לצד מבני תעשייה בתוך שטח גני התעשייה, מספק סביבה ייחודית בה רמה גבוהה של אסתטיקה ושירותים עסקיים משתלבים עם מוסדות אמנות, תרבות וחינוך בסטנדרטים בינלאומיים.

יזמים המעוניינים בהשכרה של נדל"ן מסחרי, נדל"ן עסקי, מבני תעשייה, משרדים להשכרה בצפון ובדרום, מוזמנים לבקר בכל אחד מששת גני התעשייה שלנו ברחבי הארץ:
תל חי, דלתון, תפן, לבון ונצרת בגליל, ועומר בנגב ולהתרשם משפע היתרונות שלהם.

veggies-427
Section Seperator

דבר המנכ”ל

"המונח שמגדיר היטב את גני התעשייה הוא יצירתיות. ברור לנו, כי הכלכלה תלויה ביזמות יצירתית, ולא להפך. רק תעשייה חזקה ויוזמת תסלול את הדרך לעצמאות כלכלית, תעסוקה בשפע ורמת חיים גבוהה.

רעיון גני התעשייה נולד מתוך הצורך לעודד יזמים בראשית דרכם ולסייע להם לעסוק בעיקר ולא בטפל, להתרכז כמה שיותר באפשרויות ליזום, לייצר, לשווק ולגדול, וכמה שפחות בבירוקרטיה שמסביב.

מפעלי תעשייה וחברות הייטק התפתחו ושגשגו בתוך גני התעשייה, אשר הצליחו במהלך השנים שחלפו מאז הקמתם למשוך אוכלוסיות חזקות לפריפריה.

אנו מזמינים אתכם לבקר בגני התעשייה ולגלות בעצמכם את יתרונותיהם, אשר יהפכו את המפעל שלכם לסיפור הצלחה".


מנהל כללי, גני התעשייה
Section Seperator

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    שם מלא*

    טלפון*

    דואל*

    נושא

    הודעה

    Arrow