סיפורי הצלחה - מלנוקס

מלנוקס - תל-חי – אנשים מקסימים במקום מיוחד

"מלאנוקס חותרת לִמצוינות בכל תחומי פעילותה, וּמעוניינת להשפיע בְּתחומים שונים בחברה הישראלית. זאת מתוך אמונה, שמדינת ישראל היא המקום הטוב והנכון ביותר לחיות וְלפעול בו. מרכז הפיתוח בגן התעשייה תל-חי הוקם מתוך שאיפה לאפשר תעסוקה בִּצפון הארץ לְבוגרים מצטיינים של מכללת תל-חי וּלמהנדסים תושבי האזור. מָיקום זה מהווה אלטרנטיבה להקמת מרכז פיתוח מחוץ לישראל, למשל בהודו או במזרח אירופה, ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב אותו בהדרגה. האווירה הייחודית יחד עם היכולת לגייס אנשים מעולים עושים את הסניף בגן התעשייה תל-חי למיוחד".

אייל וולדמן
יו"ר, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות בע"מ

מלאנוקס היא חברה ישראלית שהוקמה ב- 1999, ומובילה בעולם באספקת פתרונות קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון המביאות למרב את הביצועים של מרכז הנתונים. החברה מייצרת פתרונות תקשורת מתקדמים וִיעילים, המשמשים לחיבור מהיר במיוחד בין מחשבים. בין לקוחותיה נמנות חברות ענק, כמו Fujitsu , Oracle , Dell , IBM ו- HP.
למלאנוקס משרדים ראשיים בסאניוויל, קליפורניה, וביוקנעם, ישראל. מלאנוקס מונה כ-750 עובדים, הפזורים בישראל, ארה"ב, סין, טייוון, הודו, יפן, אנגליה וגרמניה. כ-650 מתוכם הם עובדים ישראלים, אנשי פיתוח וּמקצועות אחרים, אשר למדו וּבגרו בַּמוסדות הַאקדמיים
הַטובים בארץ.

יחידת הפיתוח בגן התעשייה תל-חי הוקמה בשנת 2009. שיתוף הפעולה המוצלח עם מכללת תל-חי תמך בהחלטת החברה להתקיים בתל-חי כמיקום עם יתרון אסטרטגי תחרותי ביחס למרכזי פיתוח עם עלויות נמוכות בחו"ל. יעדי החברה הם בראש וּבראשונה עסקיים.

www.mellanox.com

Section Seperator

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    שם מלא*

    טלפון*

    דואל*

    נושא

    הודעה

    Arrow