סיפורי הצלחה - אלפא אומגה

אלפא אומגה - מדע המוח בלב נצרת

חב' אלפא אומגה הוקמה בנצרת בשנת 1993, ע"י עמאד יונס, כמשרד קטן להנדסה. מהתחלה צנועה זו, צמח הארגון והפך לחברה גלובלית המוכרת היטב בתעשייה הישראלית, כמוה גם צוות הניהול הדינמי שלה- עמאד ורים יוניס.

החברה מעסיקה כיום כ- 70 עובדים וממשיכה להישאר נאמנה לשורשיה בעיר הערבית נצרת,
כאשר משרדיה הראשיים ממוקמים בגן התעשייה נצרת.

אלפא אומגה מפתחת, מיצרת ומשווקת ציוד רפואי המסייע למנתחי מוח לנווט במערכת העצבים המרכזית, תוך דיוק מירבי. כמו כן, מספקת החברה לחוקרי מוחי כלים מחקריים ייחודיים ומתקדמים כשהיא מציעה שפע של מוצרים חלוציים וחדשניים ושירות איכותי חסר פשרות.

את מעמדה כחברה עולמית, מובילה בתחומה, הצליחה החברה להשיג באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם מומחים בעלי שם עולמי ומכוני מחקר מובילים. כיום, שני עשורים מיום הקמתה, ממשיכה החברה להוביל את התעשייה בתחום נוירוכירורגיה תפקודית וסיוע לחקר המוח, באותה נחישות ודבקות במטרה שאפיינו אותה מתחילת דרכה.

לאלפא אומגה בסיס עולמי נרחב ואת מוצריה החדשניים ניתן למצוא בבתי חולים, אוניברסיטאות ומכוני המחקר ברחבי העולם כשהם  נמצאים בשימוש יומיומי במאות חדרי ניתוח ומעבדות מחקר, בידי רופאים ומדענים המובילים בתחומם.

אלפא אומגה מתגאה לא רק בפיתוח טכנולוגיה חדשנית, אלא גם ברמה יוצאת דופן של שירות ויחס אישי המוקדש לכל אחד מלקוחותיה. צוותי החברה בארצות הברית, גרמניה וישראל, יחד עם קבוצה נבחרת של שותפים בינלאומיים, מציעים ללקוחותיה ייעוץ ותמיכה בכל מקום ובכל זמן בו יידרשו לכך.

Section Seperator

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    שם מלא*

    טלפון*

    דואל*

    נושא

    הודעה

    Arrow