סיפורי הצלחה - פילו

פילו - מובילה עולמית בתחום ה- CNC לאופניים

"אוזן" באופניים הוא אותו חלק קטן המחובר לשלדה ומחזיק את מעביר ההילוכים האחורי. החלק משמש כ"פיוז" – כלומר, חוליה חלשה שמטרתה להגן על השלדה. במידה והמעביר האחורי מקבל מכה או נתלש, אזי האוזן היא זו שנשברת ולא השלדה עצמה. פילו ,חברה ישראלית הפועלת בגן התעשייה תפן, הינה חברה המובילה בתחומה בעולם ומתמחה במגוון פתרונות בתחום ייצור אוזניים ב-CNC עבור רוב דגמי האופניים.

פילו משווקת לכל רחבי העולם, כאשר 85% מהייצור מיועד לייצוא, בעיקר לאירופה. האנשים שמאחורי פילו הינם אורון והילה פילו, אשר הקימו ופיתחו את החברה במו ידיהם במהלך השנים האחרונות. אורון למד את המקצוע מאביו. כרוכב אופניים מגיל צעיר, גילה כי כאשר נשבר חלק, החלפים אינם בהישג יד ויש להמתין מספר חודשים להגעתם ארצה. כפתרון לבעיה, החל אביו לייצר בשנת 2004 חלפים לאופניים עבור החנויות המובילות בארץ וב-2005 הקימו הילה ואורון חברה חדשה – "פילו", שהחלה לעסוק באופן עצמאי בייצור עבור ענף האופניים. הילה החלה למכור online באמצעות Ebay ומאז התרחבו המכירות גם למפיצים בכל העולם.

ליבו של העסק היה ונותר תחום האוזניים למעבירים אחוריים. יחד עם זאת, פילו מרחיבים את פעילותם גם למוצרים נוספים, על מנת לאפשר לרוכבי האופניים גישה למגוון רחב של חלקי חילוף זמינים ואיכותיים.

ב- 2013 העתיקו אורון והילה את פעילותם ממרכז הארץ, היכן שנאלצו להתמודד עם בעיות חניה, מחסור במשטחי פריקה למשאיות וקשיים מוניציפליים שונים. כפתרון למרחב הנדרש לפעילותם, בחרו בגן התעשייה תפן שבגליל המערבי, זאת לאחר שאורון קרא את ספרו של סטף ורטהימר "איש ליד מכונה" והתרשם מתיאור חסרונות העבודה במרכז לעומת היתרונות שבצפון. הם ביקרו במקום והתאהבו בו. בגן התעשייה תפן הם נהנים מעלויות נוחות ותשתית ההולמת את צרכי המפעל.

המעבר לא היה פשוט, אך לאחר תקופת הסתגלות לכל המשפחה הם מרוצים מהצעד שעשו.

הילה ואורון צופים כי בטווח חמש השנים הקרובות תציע פילו מגוון רב ועשיר של חלפים לאופניים,
וכי תוכל לטפל בכל מוצר אופניים, אותו ניתן לשפר באמצעות היכולות המדויקות והאיכותיות של ה-CNC באלומיניום תעופתי ולהתרחב לשווקים נוספים בעולם.

 

מבוסס על כתבה של גיא חלמיש בכתב העת "BIKEPANEL", 30/1/2013.

Section Seperator

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

    שם מלא*

    טלפון*

    דואל*

    נושא

    הודעה

    Arrow